Astronauten och hans rymd

Klockan är 00:27 när jag börjar skriva nu. Är väldigt trött faktiskt, har sovit ca 2 timmar senaste dygnet, och det kändes när jag jobbade idag. Började spela in ett litet experiment, som heter "Cardiac Arrest", som ni (förhoppningsvis, om allt funkar) kan lyssna på, på den lilla musikspelaren till höger. Om ni trycker på posts-knappen på spelaren får ni upp en liten spellista.
Det är frigörande att ha startat en blogg igen, även om ingen läser den. ^^
I september ska jag till England. Jag längtar så otroligt mycket.
Vi kommer att bo mestadels i en liten stad som heter Scarborough, och enligt en jämnårig Scarborough-bo (haha, "bo-bo")
så var det enda positiva med stället att de inte kollade leg på den lokala puben. Funkar för mig!

Vi kommer att bo hos engelska familjer, det är läskigt, särskilt eftersom jag är allergisk mot familjer och dessa fruktansvärda familjemiddagar. Missförstå mig rätt, jag är inte så otrevlig som jag får det att låta. De är säkert underbart trevliga och tillmötesgående, men jag känner mig alltid obekväm och malplacerad i sådana sammanhang.
Vi kommer även att göra resor in till London och York, och besöka tågstationen från Harry Potter-filmerna, och även den beryktade "Diagongränden". Jag kommer att krossa näsan mot perrong 9 & 3/4.
Living the dream.

Nu ska jag skrämma livet ut mig själv och spela Bioshock ensam i mörkret.
Det får mig att tänka på ett citat från en väldigt vis.. eftertänksam.. SPECIELL karaktär:

"Don't cry for me, I'm already dead... *föjlt av en enorm rap*" - Barney Gumble

Yran 2008

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag saknar dig

2008-09-06 @ 19:34:11
URL: http://malaon.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0