Lysande.

Måndag 10/11, kl.23.21.

Tung dag idag. Efter en natt av hallucinationer och frekventa uppvaknanden så bar kroppen mig inte längre, så det fick bli en dag ägnad åt att försöka må bättre. Jag tror bestämt att jag har försummat mig själv lite för mycket, men inte mer!
Känns konstigt när kroppen strejkar såhär. Jag har inte varit snäll mot den, men den har alltid orkat.
Men som sagt, inte mer!

Inget rep idag, på grund av ovanstående anledning. Men nästa vecka blir det nya tag!
Imorgon är det historieprov, men jag är inte alltför orolig.


Helgen var superfin.
Fredagen var magisk.
Lördagen var tokig.
Söndagen var kristall.

Och Du, oroa dig inte för mig. Du har andra saker att tänka på, det är mitt jobb att ta hand om mig själv .
Men din omtanke betyder mycket för mig.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0