Mr. Firepants

Torsdag kväll, med ett snöfall som aldrig verkar sakta in.
Det har varit en långsam vecka, efter en helg av rehabilitering och slappande efter tatueringen.

Att tatuera sig var en väldigt positiv upplevelse. Trots världshistoriens nervigaste nerver så hamnade jag tillslut i stolen, och kunde inte sluta le. Jag skrattade till och med högt när det gjorde som ondast. Att det berodde på att jag har väntat på den tatueringen i 4 år nu, eller att jag kanske är masochist kan diskuteras. Men det kändes riktigt bra.
Längtar redan till nästa gång, även fast jag inte vet när, vad eller OM det blir.
Joycey kallade mig förresten för Mr. Firepants. Fyndiga engelsmän ^^

Bandrepet i måndags var magi. Uppsättningen blev starkare med våran nye gitarrist, viktor. Extremt duktig, och bidrar dessutom till stämningen i bandet, vilket i slutändan är det viktigaste.
Musiken vi håller på med nu är riktigt bra, och kanske blir det ännu ett uppträdande i Musik Direkt.

Skolan är en riktig "pain in the ass" just nu, med alla prov, hemuppgifter och omänskligt långa dagar. Inte konstigt att personer i våran ålder har blivit jämförda med filmernas zombies, när vi har en vardag som bokstavligt talat suger livet ur oss! Lyckligtvis är morgondagen relativt mänsklig jämförd med veckans andra dagar, men trots det så är det en bokrecension som ligger och trycker, speciellt då jag först nu ikväll kom ihåg att faktiskt välja en bok att läsa.
Lord of The Flies är vad min kväll heter.

Säg vad du vill, jag tycker om ditt namn!


Kommentarer
Postat av: s

där e ju tatueringen jag e så nyfiken på!

2009-05-14 @ 21:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0