"Boomer!"

Har försökt fördriva tid med att spela tv-spel det senaste dygnet. Left 4 Dead är spelet som jag valde, ett spel med tusentals skrikande zombies som vill äta just DIN hjärna. Man springer runt med 3 av sina mest skjutglada kompisar och försöker spränga så många huvuden som möjligt för att ta sig till säkerhet.
Kärlek.

Just nu har jag lagt mitt liv i händerna på Anna, men det går inte som en dans på rosor precis. Snarare en dans på 200 gapande, blodtörstiga psychos. Så jag kanske borde ta tillbaka handkontrollen snart, och rensa upp litegrann!
Det är verkligen ett läskigt spel, och det är lätt att bara försvinna in i pixelvärlden. Roligast är ändå när någon utomstående kliver in i rummet, och man upptäcker att man sitter och hoppar i soffan, skrikandes: "Gööh, nån spydde på mig! AAARGH!"
DÅ har man hittat ett bra spel.

Imorgon är det Tisdag. Jag har en konstig känsla just nu. Jag vill att dagarna ska gå snabbt, men jag vet inte vad det är jag väntar på. För trots allt så är jag en av de som har studentångesten, så samtidigt så vill jag bara bromsa och backa.
Hmm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0