Mina händer skakar

Fredag idag.
Dagarna går långsamt väldigt fort nu för tiden.

Började dagen med att recensera en bok som jag egentligen inte bryr mig om det minsta. Då känner man att motivationen är på topp. Sen när fysikläraren i förbifarten frågar om jag mår bättre idag, så inser jag att jag antagligen kommer att hamna i helvetet när jag blir stor. Inte enbart för att jag sjukanmälde mig för att gå på konstskolan, men summan av allt kommer nog att hamna på minus.

Men jag är inte så orolig.

Jag spenderade en timme på gymmet idag, i ett försök att få ut lite frustration. Men jag blev mest less, det var smullfockat med människor som tycker att det är en bra idé att enbart träna biceps i 80 minuter. Jag vet ingenting om träning, men på nåt sett visste de mindre.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra i helgen. Imorgon ska jag eventuellt hjälpa Jaron från Tyskland att bygga en igloo, jag hoppas det blir av. Men resten av helgen är ett frågetecken. Eller nej, inte ens det. Det är en rad med punkter...................

Jag längtar till sommaren. Peace and Love blir fint. Brorsan ska med i år också, det blir nog hur kul som helst.
Jag vill på fler festivaler också.
Jag vill ligga på taket och drömma mig bort i solen.


Kommentarer
Postat av: Nobody

Du fick mig faktiskt att le med detta inlägg, med tanke på att du använde dig av min felsägning. Med eller utan avsikt vet jag dock inte.

Alla gör vi bort oss, mer eller mindre. Jag förstår dig och du vågar..

Jag har gjort ett val, jag står kvar. Som jag skrev: Om du nu någon gång, känner för att skriva/ringa eller dylikt, gör det!

2009-02-20 @ 17:47:03
Postat av: S

jag vill ocks¨å ligga på ditt tak!

2009-05-14 @ 21:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0