Thåström - Långtbort

Såg du när dom gick
eller vilken väg dom tog
var det någon av dom som sa varför dom måste gå
Ja de måste varit att jag slumrade till
Jag tror dom glömde stänga dörren
Det känns som att det blåser in

Jag hann aldrig säga
Hur mycket jag älskade dom allihop
Hur mycket dom har betytt för mig men kanske dom förstod
Jag tyckte jag hörde röster 
Det lät som folk som sjöng
Kanske var det dom

Det lät som det var långt bort

Stora vita huset
och bara du och jag
Du måste  lova att inte gå innan jag blivit klar
Jag släcker ner rummen runt omkring här
Ett för ett,
Min elektricitet är snart slut
och jag är rädd


För jag ska också långt bort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0